09:51

You're Never Fully Dressed Without A Smile

Witajcie.

Nie mam głowy do tego, żeby cokolwiek dzisiaj pisać. Wczoraj byłam na 18-nastce przyjaciółki i wróciłam dzisiaj. Po wielu przygodach tej nocy chciałabym się położyć i po prostu zasnąć. Szkoda, że się tak nie da. Tak, więc  aby nie było tutaj tak pusto przedstawię Wam kilka fajnych kawałków :)

Sia - You're Never Fully Dressed Without A Smile
 
The Script - Superheroes  
 
 
KaeN feat. Cheeba, WdoWA - Zbyt wiele  
 
Iggy Azalea - Black Widow ft. Rita Ora  
 
bisou bisou :*
MS

16 komentarzy:

  1. super kawalki!
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/12/white-coat.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Sia jest świetna - ostatnio czesto słucham

    OdpowiedzUsuń
  3. Nowa Sia jest taka...magiczna i pozytywna i wspaniała. Kurde możnaby ciągle słuchać :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny wpis z piosenkami:)) jak bloguje zawsze słucham muzy

    pozdr

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny blog ♥
    Jestem u Ciebie chyba po raz pierwszy prawda? Ale na pewno nie ostatni ;*
    zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. musiała być ta impreza ostra ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. , Uwielbiam kawałek zbyt wiele ;) widzę, że lubisz kosmetyki a mnie jeszcze do jutra trwa konkurs w którym można wygrać zestaw naturalnych kosmetyków o wartości 150 zł ;) https://www.facebook.com/klauditte. Recenzje oraz ich działanie możesz odnaleźć u mnie na blogu !
    buziaki kochana !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na pewno do Cb wpadnę, ale raczej nie wezmę udziału w rozdaniu :)

      Usuń

Copyright © 2016 I am Journalist , Blogger