17:38

All I want for Christmas...

Hej :)
W radiu leci Mariah Carey i "All I want for christmas is you", choinki ubrane, stroiki przygotowane, generalne porządki zrobione a ja mam wrażenie, że pomyliły mi się święta. Czy nie powinnam przypadkiem iść do kościoła poświęcić koszyk z jajkami? Pogoda dzisiaj dopisała. Nie tylko dzisiaj. Nie wiem jak u Was, ale u mnie od kilku dni jest iście wiosennie. Tak szczerze to nienawidzę takich świąt. Wolę jak jest biało.
 
Coś czuję, że w tym roku święta będą naprawdę wyjątkowe. Nawet rodzina powoli zaczyna mówić ludzkim głosem. To wcale nie chodzi o to, aby zwierzęta zaczęły rozmawiać. Chodzi o to, żeby człowiek do człowieka umiał się normalnie odezwać.
 
W tym roku nie ma takiej świątecznej gonitwy. Mam trochę więcej czasu na przygotowanie wszystkiego z mamą i nie musimy niczego zostawiać na ostatnią chwilę. Przynajmniej wiem, że w tym wszystkim nie ominą mnie prawdziwe święta Bożego Narodzenia :)
 
Jeszcze nie Wesołych Świąt, ale udanych przygotowań! :)
 
bisou bisou :*
MS

16 komentarzy:

  1. ja dziś cały dzień słucham Mariah Carey"all I want for christmas is you" ale w wersji z Justinem Bieberem :)
    Tobie również życzę udanych przygotowań :):*
    smaajll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja wolę tą starą wersję :)
      Jak dla mnie jest najlepsza :D

      Usuń
  2. mam słodką nadzieję, że śnieg jednak spadnie i zrobi się prawdziwie swiąteczny klimat!

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie także przygotowania idą pomalutku... mam nadzieję, że ze wszystkim zdążę. A jak nie to trudno, w końcu święta są od tego by się cieszyć a nie zapracowywać... ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. No właśnie: zwierza zrozumieć czasem łatwiej niż rodzine własną..

    OdpowiedzUsuń
  5. może jeszcze stanie się cud i spadnie śnieg :).Zazdroszczę Ci,ja mam jeszcze tyle do zrobienia,a w głowie ciągle nowe pomysły :)
    http://magdasara.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Śnieg mógłby spaść na Wigilię i stopnieć 27 grudnia :D byłoby idealnie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. ja wierzę,że śnieg jeszcze spadnie!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 I am Journalist , Blogger