17:58

Modlitwa o śnieg

Witajcie!
 
Nastrajam się na święta.
Łapię każdą możliwą chwilę jaką tylko można uchwycić. Staram się.
Choinka, pachnące stroiki, świeczki od ukochanego... Coraz bardzo czuję ten niezwykły nastrój.
Pierwszy raz w moim domu pojawiły się pierniczki. Niedziela była dniem ich dekoracji.
 
Cały czas trzeba coś robić.
Ale to nie jest najważniejsze.
Ważny jest TEN moment.
Niesamowity.
 
Brakuje mi tylko śniegu.
I już nic więcej mi nie potrzeba.
 
Dzisiaj taki inny post niż zwykle :)
 
bisou bisou :*
MS

26 komentarzy:

  1. Ja też cierpie z powodu braku sniegu :(
    Zapraszam do odwiedzin

    OdpowiedzUsuń
  2. oj no niesety chyba nie napada na te święta ;(
    Zapraszam do mnie - HELLO-WONDERFUL
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to smutne :(
      Jasne, że wpadnę :)

      Usuń
    2. A jednak dzisiaj nam napadało! :D

      Usuń
    3. Tak tak tak! u mnie powoli zaczyna się robić biało :*

      Usuń
  3. będzie i śnieg :)
    dużo zdrowia,radości,magii i rodzinnego klimatu Ci życzę na te Święta! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję :)
      Ooo dziękuję Ci bardzo kochana :*
      Ja również życzę Ci tej wszechobecnej magii i spędzenia z córą jak najwięcej wspaniałych chwil :*

      Usuń
  4. oj tak. Śniegu m=brakuje mi najbardziej... Wesołych świąt :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety w tym roku nie zaszczycił nas swoją obecnością :/
      Dziękuję i wzajemnie :*

      Usuń
  5. Jak dla mnie śniegu być nie musi, byleby nie padał deszcz, jak teraz...
    Wesołych Świąt Madziu! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To też jest jakiś plus :)
      Dziękuję i wzajemnie! :*

      Usuń
  6. Mi jakoś śniegu nie brakuje.... oby jak najszybciej do lata!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mi właśnie bardzo bo kocham jeździć na nartach :)

      Usuń
  7. Mi też nic nie potrzeba oprócz śniegu do świąt ! U mnie przygotowania można powiedzieć zakończone chociaż jeszcze dużo roboty zostało =)
    Obserwuję
    Co powiesz na wspólną obserwacje ? isthenweday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, ale najpierw muszę sprawdzić czy spodoba mi się Twój blog :)

      Usuń
  8. Jestem tutaj pierwszy raz, ale bardzo spodobał mi się Twój styl pisania postów. Ta notka wyjątkowo mnie urzekła :)

    Blog dodaję do obserwowanych.
    Wesołych Świąt!
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i również życzę Ci Wesołych Świąt :)

      Usuń
  9. śniegu jak nie było tak nie ma :(

    Wesołych Świąt!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A pogoda bardziej przypomina wiosnę niż zimę :)

      Usuń
  10. Wesołych Świąt i dużo radości w nadchodzącym Nowym Roku ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję za tak miłe życzenia :)
      Radość na pewno się przyda :)
      Oczywiście ja również życzę Ci wszystkiego najlepszego w Nowym Roku :)

      Usuń

Copyright © 2016 I am Journalist , Blogger