09:37

Czas zakończyć ten rok

Nadszedł taki czas, że na większości blogów będą pojawiały się posty podsumowujące ostatni rok. Chciałabym właśnie coś takiego zrobić. Ten rok był dla mnie bardzo ważny. Inny niż wszystkie. 

Zacznę od początku.
W styczniu 18 - nastka. Spędzona z rodziną i przyjaciółmi. 
To była świetna niespodzianka!
Później trzeba było stanąć na nogi po trudnym roku 2013 i iść przed siebie. 
Zostawić wszystkich w tyle.
Żyć!
Tak jak zasłużyłam. 

Potem wielkie nic...
Aż do 1 marca. 18 - nastka koleżanki. Jakiegoś specjalnego kontaktu nie utrzymywałyśmy ale poszłam, bo zawsze miałyśmy dobre układy ze sobą. I poznałam kogoś. Facet. 
Wymiana numerów telefonu.
Kilka tysięcy sms - ów. 
Wieczorne spacery.
Przejażdżki rowerowe.
W taki oto sposób staliśmy się szczęśliwą parą. Od 26 kwietnia. Za dobrze się rozumiemy, żeby to się jakoś skończyło w przeciągu kolejnych 50 lat i dłużej :)
A z koleżanką, na której imprezie ja i mój kochany się poznaliśmy, odnowiłam kontakt i zostałyśmy świetnymi przyjaciółkami. 

Wakacje: czas robienia prawo jazdy. Udało się. Zdałam. Jestem kierowcą. 
No i po wakacjach klasa maturalna. 
Doszła do mnie świadomość, że to już nie są żarty. Czas wziąć się za siebie. 

I tak oto przeleciał mi przed oczami mój kochany 2014 rok. 
Obfitował w wiele radosnych chwil jak i długich godzin wylewania łez. 
Ale niczego nie żałuję. 

W tym roku, który już mija nieubłaganie, postawiłam całkowicie na SIEBIE. 
A jeśli komuś się to nie podobało to już jego sprawa. 
Zamierzam żyć właśnie tak.

I być cholernie szczęśliwą!


bisou bisou :*
MS

16 komentarzy:

  1. Ja nie robię takich podsumowań, ale jeśli komuś to pomaga to spoko. Szczęścia w nowym roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja lubię taki bilans plusów i minusów :)

      Usuń
    2. też raczej nie robię takich list, szczerze mówiąc raczej zostawiam to tak jak jest i idę przed siebie ;)

      maffyn.blogspot.com

      Usuń
    3. Ja też nie robię bilansów, choć można wioski z tego wyciągnąć:))

      Usuń
    4. Niektórzy po prostu bez podsumowań nie potrafią czegoś zakończyć :)

      Usuń
  2. Czasami trzeba pomyśleć o sobie właśnie:)
    W 2015 życzę kolejnych takich sukcesów, bo myślę, iż można uznać, że obecny rok był pełen wrażeń dla Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za tak miłe słowa :)
      Chciałabym aby ten rok 2015 był bardzo dla mnie udany, bo jakby nie było jest dla mnie ogromnie ważny :)
      I Tobie życzę dużo sukcesów w nadchodzącym nowym roku :)

      Usuń
  3. i ja zrozumiałam w tym roku że czas zacząć myśleć o sobie a nie o innych :) I przyznaję że już nie jestem taka naiwna i bywam zołzą - ale dobrze mi z tym! :D
    I tak jak Ty niczego nie żałuje :)
    Wszystkiego dobrego w nowym roku! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami po prostu trzeba być zołzą bo ludzie dookoła nas są zbyt okrutni :)

      Usuń
  4. Kochana, wszystkiego dobrego na nowy rok, szalonego sylwestra i żebyś z ukochanym długo sobie żyła i żebyście byli oboje szczęśliwi <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, za tak miłe życzenia noworoczne :)
      Ja również chciałabym Ci życzyć wszystkiego najlepszego i aby wszystko się w Twoim życiu udało :)

      Usuń
  5. Dokładnie tak jak ja - też w tym roku stawiam na siebie!!
    udanego Sylwestra Ci życzę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami to jest w życiu najważniejsze :)
      Dziękuję i również życzę Ci udanej zabawy :)

      Usuń
  6. wszystkiego dobrego w Nowym Roku ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i również życzę Ci wszystkiego najlepszego w Nowym Roku :)

      Usuń
  7. świetne podsumowanie. Jedna osiemnastka koleżanki a tak wiele zmieniła ♥

    Zapraszam do mnie - HELLO-WONDERFUL - klik

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 I am Journalist , Blogger