11:08

Matowy Top Coat od Wibo

Muszę przyznać, że jeśli chodzi o lakiery do paznokci, to mimo blogowania jestem zielona w tym temacie. Mam swoje ulubione. Mam też takie, których nie lubię, a na które nachodzi mnie czasami ochota. Nie jestem jednak jakąś znawczynią. Nie mam też tak wielu lakierów. Kiedyś jednak oglądając zdjęcia na Fb zauważyłam obrazek, na którym lakier był matowy. Zaczęło mnie interesować, jak to jest zrobione. Zazwyczaj wszystkie lakiery są z połyskiem.
 
No i w Rossmanie znalazłam Matte Top Coat Celebrity Nails od Wibo. Jest to taki... powiedziałabym serum/eliksir, który nakładamy na dowolny lakier i otrzymujemy matowy efekt. Nie jest to na pewno lakier. Jest bezbarwny, konsystencja nie budzi zastrzeżeń.
Jestem bardzo zadowolona z niego. Wczoraj użyłam go po raz pierwszy i jest świetny. Mat uzyskujemy od razu po nałożeniu. Z czystym sumieniem mogę go polecić :)
 
 
 
bisou bisou :*
MS

13 komentarzy:

  1. lubię takie delikatne róże na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. ja jeszcze nie wiedziałam czy lubię. Czysta ciekawość :)

      Usuń
  3. Fajny sposób na matowe paznokcie :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie przepadam za matowym efektem, jedynie czarny mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo lubię matowe lakiery :))) zawsze to jakaś odmiana po błyszczących ;)
    pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 I am Journalist , Blogger