11:45

Łapanka myśli. Inspiracje?

Miałam tak wiele planów. Wczoraj albo dzisiaj powinien powstać, upragniony przez Was post o kosmetykach. Niestety brak czasu kompletnie mi na to nie pozwala. Obiecałam też, że napiszę recenzję laptopo - tableta, ale na to też nie mam czasu. Wiem. Jestem okropna. Obiecałam i nie wykonałam tego co powinnam, ale proszę zrozumcie mnie. Nauki jest tyle, że najchętniej spakowałabym się i wyjechałabym na jakieś dwudniowe wakacje. Obojętnie gdzie. Byleby przed siebie. Ale coś mnie tutaj trzyma i nie chce puścić. Do tego jeszcze muszę przeczytać dwie pokaźne lektury: Potop i Nad Niemnem. Tej drugiej nie miałam w domu, więc postanowiłam ściągnąć ją na tablet. Gdy czytałam Śluby panieńskie to bardzo dobrze się sprawdził w tej roli, więc mam nadzieję, że i tym razem nie będzie problemu.

Pogoda jest... nawet się nie wypowiem. Ale no nie oszukujmy się. Musi padać, bo groziłaby nam susza. Zresztą, tak źle i tak nie dobrze. Nienawidzę tylko gdy muszę wyjść na miasto i pada deszcz. A w tym tygodniu właśnie tak będzie. Kurtkę mam już wybraną. Nie wiem tylko jeszcze jaki kolor.

A znacie to, gdy macie przy sobie jakąś osobę i nawet rozmawianie z nią o pogodzie jest przyjemne? No właśnie... Ze mną teraz tak jest.

Edd Sheeran - I see fire
 

bisou bisou :*
MS

15 komentarzy:

  1. "Potop" i "Nad Niemnem" klasyka literatury...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ucz się, ucz, my nie uciekniemy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nauka ważniejsza ;) My czekamy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj tam, nic sie nie dzieje. Ja tez mam duzo zaleglosci, ale ostatnio cos checi brak ^^
    Potop i Nad Niemnem... Jak ja nienawidze takich ksiazek i oodziwiam ludzi, ktorzy je lubia :-) Pamietam, czasy szkoly i Pana Tadeusza, Krzyżaków itd.. Nigdy ich nie czytalam, bo nigdy ich nie rozumialam ^^ Osobiscie wolalabym czytac cos 'nowszego', co bardziej mnie zainteresuje ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana również obiecuje sobie, że posty będę upubliczniać każdego dnia. Lecz niestety całego życia nie poświecę na blogowaniu.

    OdpowiedzUsuń
  6. u mnie leje trzeci dzień :/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 I am Journalist , Blogger