11:30

Siostra Garniera, czyli L'oreal oczyszczający płyn micelarny

Hej!
Niedziela przepiękna i aż chce się gdzieś wyjść. Ja niestety jestem wykończona po wczorajszym ognisku i chyba większą część niedzieli po prostu prześpię. No ale cóż. Tak to już bywa. Dzisiaj chciałam Wam napisać o produkcie, który dosłownie dzisiaj wykończyłam i uświadomiłam sobie, że pasowałoby napisać jakąś recenzję. 

L'OREAL oczyszczający płyn micelarny skóra sucha i wrażliwa


Od producenta:


Opakowanie: 

Plastikowa buteleczka. Praktyczna z zamknięciem na "klik". Mieści w sobie 200 ml przeźroczystego płynu.

Działanie: 

O co mi chodzi z tym tytułem posta? Zaczęłam używać tego płynu zaraz po tym, jak wszystkim już dobrze znany różowy płyn micelarny z Garniera, skończył się w mojej kosmetyczce. Micel z L'oreal łudząco przypominał mi swojego poprzednika. Do tego stopnia, że właściwie nie widziałam między nimi różnicy. Postanowiłam zerknąć na skład. Co się okazało? Jest taki sam! Dokładnie wszystkie te same składniki. Dwa są tylko zamienione kolejnością, co w ogóle nie jest wyczuwalne. I nad czym się tutaj rozpisywać skoro działanie jest takie same? Odsyłam Was do mojej recenzji płynu micelarnego 3w1 z Garniera. KLIK



Dostępny w prawie każdej drogerii.

Tak szczerze, to troszkę się zawiodłam. Nie chodzi mi tutaj o samo działanie, bo produkt jest naprawdę świetny, ale jako blogerka lubię po prostu odkrywać kompletnie inne kosmetyki. A tu taka niespodzianka.




Którego z tych płynów używałyście? :)

Bisou bisou :*
MS

14 komentarzy:

  1. ale mnie składem zdziwiłaś sprawdzone, garnier ma dwa składniki w nieco innej kolejności...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nieźle co nie? To tak jakby kupić Garnier w mniejszym opakowaniu :)

      Usuń
    2. no dziwne dziwne... a wydaje nam sie że zmieniając markę składniki będą różne

      Usuń
  2. mam w zapasach i czeka na testowanie:) obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  3. No proszę jaka niespodzianka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzeczywiście składy niemal identyczne... Dziwne to ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. A to ciekawe, że to tak podobne produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ mnie zdziwiłaś z tym składem - nie wiedziałam o tym :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja lubię tylko z garniera :)
    Zapraszam do mnie https://marrstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam, ale boję się produktów z tej serii ponieważ serum sprawiło, że moja cera po kilku użyciach była w strasznym stanie :(

    OdpowiedzUsuń
  9. świetnie się zapowiada :)

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam <3 Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :*

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 I am Journalist , Blogger