16:38

Co wybrać na Dzień Matki? - kilka pomysłów

Cześć!
Na razie na blogu się pojawiam. Nawet dosyć systematycznie. Niestety zbliża się sesja i zawrót głowy murowany. Już w tym momencie nie mam zbytnio czasu na cokolwiek a co to dopiero będzie później? Cóż. Jakoś dam radę. Muszę. 
W tej całej gonitwie jednak trzeba znaleźć czas dla najwspanialszej osoby na świecie. No cóż kochani, zbliża się Dzień Matki. Moja mamcia w maju dodatkowo obchodzi jeszcze imieniny i urodziny. Zazwyczaj robię jej jeden duży prezent na trzy święta. W tym roku nie do końca jeszcze wiem co kupić, ale może coś wymyślę. Mam nadzieję, że pomoże mi w tym ta oto lista, a może i Wam coś w oko wpadnie. Wszystkie produktu pochodzą ze sklepu internetowego Goodies.pl.



1. Świece i woski. 
Świetny sposób na relaks i odprężenie dla naszych mam. Nie tak dawno pojawiła się nowa kolekcja YC, więc myślę, że jest w czym wybierać i każdy znajdzie coś dla siebie. Taka alternatywa dla perfum moim zdaniem.


2. Produkty do pielęgnacji ciała 
Wybrałabym raczej te naturalne z racji tego, iż moja mama jest alergikiem. Zresztą sądzę, że mamy zasługują na to, co najlepsze!


3. Produkty do pielęgnacji stóp
Z racji tego, że moja mama bardzo dużo chodzi wybrałabym dla niej jakieś fajne kosmetyki do stóp, aby mogła się naprawdę odprężyć. 

Wydaje mi się, że jest tyle produktów, iż każdy może wybrać coś dla swojej mamy. Myślałam nad tym, żeby mojej zrobić taki kosmetykowy koszyk. Zobaczymy jeszcze jak to wyjdzie, ale czasu już niestety dużo nie zostało. 
Tak, więc zaglądajcie na Goodies.pl i wybierajcie! :)

Bisou bisou :*
MS

5 komentarzy:

  1. Oj tak świece z YC są świetne i idealne na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja stawiam na biżuterię, którą moja mama uwielbia.

    OdpowiedzUsuń
  3. moja mama nie lubi świeczek ale kremy mile widziane:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzieki za propozycje :)moja mama poza dniem mamy trzy dni wcześniej świętuje imieniny ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie kupiłabym mamie taką świecę! :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 I am Journalist , Blogger