17:10

Must have każdej szafy :)

Hej!
Tylko jedno słowo: sesja. I już wszyscy powinni wiedzieć o co chodzi. Niestety nie mam czasu na cokolwiek, a co dopiero na pisanie postów. Kosmetyki czekają dzielnie na swoją kolej jeśli chodzi o recenzje. Miałam zrobić denko, ale niestety na razie nie dam rady mimo, iż połowie pustych opakowań zdjęcia już porobiłam. Staram się systematycznie wszystko zużywać. 

A o czym dzisiaj? Coś zupełnie luźnego. Z racji tego, że wczoraj byłam na takich mini zakupach, dzisiaj postanowiłam zrobić post o pewnej części garderoby, którą każda z nas w swojej szafie ma. Jeansy. Do trampek, szpilek, sandałów, o każdej porze roku. W zasadzie to nie możemy się bez nich obejść. Moje ulubione to takie z wysokim stanem, a Wasze?? Piszcie w komentarzach a ja Was trochę zainspiruje Piterestem :)









Miłego dnia :)
Bisou bisou :*
MS

10 komentarzy:

Copyright © 2016 I am Journalist , Blogger