12:40

Dzień na odstresowanie się

Witajcie!

Jak już tak sobie posmęciłam na temat matury i wyżaliłam się na wszystkie strony ludziom znanym i nieznanym, tak teraz chciałabym Wam opowiedzieć o moim odstresowaniu się. Próbuję to robić jak tylko mogę. W każdej chwili. Żeby tylko nie myśleć o tym czymś. Niestety tak się czasami nie da.

Wczoraj jednak był właśnie taki dzień na odstresowanie się. Wiem, że większość czytelniczek w słowie "odstresowanie" widzi kąpiele dwu- albo i trzygodzinne w wannie, czytanie książek, malowanie paznokci czy też spacery ze zwierzakami. U mnie to zależy. Zależy od mojego humoru, od chęci jakie w sobie posiadam i ogólnie od bardzo wielu czynników.

A wczoraj był taki dzień, gdy chciałam zrobić coś kompletnie nie związanego z moimi problemami. Skrzynka pełna jabłek, kuchnia wolna... Muffinki czekoladowe z jabłkami? Czemu by nie. A tak w ogóle, przepraszam, że przerywam ale nie wiecie może o co chodzi z tymi jabłkami? Wszędzie rozdają, tirami rozwożą. Już nie nadążam. Mniejsza z tym.


Tak, więc postanowiłam zrobić muffinki. Zazwyczaj robię tak z dwóch, trzech porcji. Wczoraj jednak postanowiłam zrobić z czterech. Nie wiem co mi odbiło. Grunt, że wyszło ponad 50 babeczek. Ale nie powiem, wyszły pyszne. Oczywiście nie chcę się chwalić, ale miałam na nie wielką ochotę. Bałam się, że nie będzie miał kto tego jeść, ale dzisiaj rano stwierdziłam, że połowy już nie ma :)

Wy również zróbcie coś na odstresowanie się a tymczasem zapraszam do przesłuchania mojej toplisty youtube.


John Legend - All of Me



Rihanna, Kanye West, Paul McCartney - FourFiveSeconds



Sia - Elastic Heart feat. Shia LaBeouf & Maddie Ziegler



Maroon 5 - Sugar



Sam Smith - Lay Me Down



Bisou bisou :*
MS

18 komentarzy:

  1. Ale jesteś mocna, 50 babeczek? No, no, podziwiam :)
    Mnie też odstresowuje gotowanie i pieczenie, potrafię się w tym kompletnie zatracić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja w piątki zazwyczaj wieczory poświęcam na odreagowanie i zazwyczaj filmy oglądam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. pierwsza propozycja muzyczna bardzo fajna:)) Mufinku uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. mufinki mniam :) tez chyba musze jutro zrobic na odstresowanie kawa i woanna pełna piany:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to ja dzisiaj wieczorem wskoczę do takiej wanny :)

      Usuń
  5. 50 babeczek - 50 twarzy greya ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja poproszę przepis na 50 babeczek :) Mój mąż będzie w 7 niebie he he :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w sumie to mogę wstawić ten przepis na bloga :)
      pojawi się za niedługo :)

      Usuń
  7. jeju ale narobiłaś mi ochoty na muffinki *_*
    poza tym ja też lubię posłuchac sobie muzyczki na wyluzowanie ;) słuchamy w dodatku podobnej muzyki *_*

    zaobserwowałam kochana, miło by mi było gdybyś się odwdzięczyła, ale oczywiście do niczego nie zmuszam :*
    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam do mnie, nowy post z SASSY OOTD ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  8. gotowanie ? dla mnie świetny sposób na odstresowanie !
    bardzo ładne zdjęcia <3
    serdecznie zapraszam Cię do mnie mam nadzieję że mój blog ci się spodoba :)
    moim sposobem na stres czy za duży natłok obowiązków jest krótki spacerek :D
    http://isthenewday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety ja ostatnio nie mam nawet czasu na spacery :/
      Na pewno Cię odwiedzę :)

      Usuń
  9. Ja całe zło tygodnia odreagowuję w niedzielę totalnym lenistwem :))

    http://maadeleinefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 I am Journalist , Blogger