10:40

AVON Matowa szminka True Colour - cudo!

Hej!


Nie było mnie tutaj ponad rok czasu. Nie miałam nawet takiej potrzeby w sobie żeby cokolwiek napisać. Szkoda mi jednak usuwać coś co było mi tak bliskie. Cóż. Spróbujmy od nowa! Spróbujmy od niesamowitego koloru soczystych szminek o matowym wykończeniu od Avon. Nigdy nie miałam tych sławnych z Golden Rose, więc nie mogę ich porównać, ale wiem, że te które Wam tutaj przedstawię, są naprawdę niesamowite! Zapraszam :)

AVON Matowa szminka True Colour

Peach Flatters i Pure Pink


Od producenta:

Matowa szminka True Color
  • trwałe, matowe wykończenie
  • dobrze się rozprowadza
  • zapewnia dobre krycie
  • nie przesusza ust

Jak działa:

Jedwabista formuła nakłada się lekko i pozostawia gładkie usta. Mimo iż to szminka matująca pozostawia usta nawilżone, przez co zapewnia komfort noszenia.

Jak stosować:
Nałóż szminkę zaczynając od środka ust i przesuwając się ku kącikom. Następnie złączając usta rozprowadź kolor równomiernie, nadmiar wytrzyj delikatnie w chusteczkę. Jeśli masz bardzo suche usta możesz najpierw je delikatnie złuszczyć w celu zapewnienia jednolitego krycia. Aby uzyskać lepszy efekt obrysuj kontur ust konturówką w neutralnym odcieniu i nałóż szminkę.


Moja opinia:

Szminki na początku (jak to bywa w Avon) ukazały się jako próbki. Uwielbiam to! Zawsze wtedy kupuję trzy próbki kolorów, które podejrzewam, że najbardziej będą mi odpowiadać i wybieram jeden najlepszy. Tutaj niestety nie mogłam się zdecydować na jedną. Musiałam... No po prostu musiałam wziąć dwie! Peach Flatters to kolor bardzo soczysty, lekko malinowy w kierunku czerwieni. Pure Pink to zgaszony róż. Kolory są piękne, intensywne. Szminki nie czuć na ustach, co u mnie jest absolutnym must have. Dodatkowo pięknie się utrzymuje na ustach i nie migruje po całej twarzy. 



Cena:

Avon 30 zł (bardzo często są na promocji, ja swoje kupiłam za 10 zł jedną)

Jeśli o mnie chodzi, to po prostu szminka ideał :)
Napiszcie jakie matowe szminki Wy wybieracie!

Bisou bisou :*
MS

3 komentarze:

  1. oj sporo mam kosmetyków do ust więc raczej nie kupuję następnego

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie korzystam z kosmetyków tej marki. Tu widzę interesujący kolor

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 I am Journalist , Blogger