11:22

O'HERBAL Szampon zwiększający objętość cienkich włosów

Witajcie!

Oczyszczanie skóry głowy to podstawa. Każda z nas wie o tym doskonale. Niestety każda głowa ma kompletnie różne potrzeby dlatego też trudno jest znaleźć produkt, który by nas zachwycił. Trzeba próbować i nie poddawać się. Ostatnio wypróbowałam nowy szampon, który w zasadzie nie tak dawno pojawił się w Rossmannie. Chcecie wiedzieć jak się sprawdził? Zapraszam do lektury!

elfa pharm O'HERBAL 
Szampon zwiększający objętość cienkich włosów


Od producenta:

Łagodnie oczyszcza cienkie włosy, zwiększając ich objętość i elastyczność. Receptura szamponu nie zawiera SLES, SLS, silikonów, barwników. Dodatkowo zawiera: keratynę i proteiny mlekowe. Arnika Górska — łac. Arnica montana L., rodzina Asteranceae Kwiaty arniki zawierają arnicynę (do 4%), kwas askorbinowy, kwasy organiczne, inulinę. Ekstrakt z kwiatów arniki wypełnia łodygę włosa składnikami niezbędnymi dla jego wytrzymałości i objętości. O’Herbal — bądź bliżej natury. 18 lat badań i rozwoju pozwala nam tworzyć receptury maksymalnie wykorzystujące bogactwo roślin.
kfgodfg
SKŁADNIKI: Aqua, Sodium Myreth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Lauryl Glucoside*, Sodium Lauryl Glucose Carboxylate*, Glycereth-2 Cocoate, Cocamide MEA, Arnica Montana Flower Extract*, Hydrolyzed Keratin, Hydrolyzed Milk Protein, PPG-3 Caprylyl Ether, Polyquaternium 10, Sodium Chloride, Disodium EDTA, Glycerin*, Citric Acid, Sorbic Acid, Parfum, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate. 
* Składniki pochodzenia naturalnego



Moja opinia: 


Opakowanie bardzo na plus. Buteleczka nie jest wysoka, ale mieści się w niej 500 ml szamponu. zdecydowanie wyróżnia się spośród łazienkowych kosmetyków. 
Zapach... Nie mam pojęcia czym to pachnie i do czego porównać ten zapach. Nie mniej jednak jest bardzo ładny i delikatny, ale utrzymuje się na włosach bardzo długo po umyciu.

Oczyszczanie. Moje włosy są bardzo cienkie. Właściwie to nie znam osoby, która miałaby włosy cieńsze od moich. Dlatego też mam bardzo wysokie wymagania jeśli chodzi o szampon. To cudo jest jednak niesamowite. Włosy po umyciu są puszyste, pachnące i uniesione lekko u nasady. Sypkie i miękkie w dotyku. Nie muszę nakładać odżywki a i tak mogę je bez problemu rozczesać, dzięki czemu mogłam ten szampon zabrać nad morze. Jak na razie jest to mój numer 1, jeśli chodzi o oczyszczanie włosów. Skóra głowy jest dogłębnie oczyszczona i nie swędzi. Nie ma też mowy o łupieżu.



Jak dla mnie to zdecydowany ideał! :)

Dostępność: drogerie
Cena: 21,99 zł

Jeśli macie jakieś swoje cuda wśród szamponów, piszcie śmiało! :)

Bisou bisou :*
MS

12 komentarzy:

  1. Kusisz ;p szamponik wydaje się być bardzo fajny, właśnie szukam czegoś co by unosiło włosy u nasady <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam kilka razy z tej firmy szampon łopianowy na wypadanie i uwielbiam! Muszę wrócić do niego :) Jestem ciekawa czy z tej 'serii' jest wersja do włosów wypadających - przyjrzę się mu bliżej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem na pewno, że jest jakiś wzmacniający, ale czy działa na wypadanie włosów... tego nie wiem :)

      Usuń
  3. Gdybym miała cienkie włosy, napewno pokochałabym ten szampon ale niestety.. moje włosy mają tendencje do puszenia. Wiesz, lwia grzywa nie jest mi na rękę. ;) Szukam szamponu, który będzie niwelował nadmierne puszenie. Obecnie stosuje specjalności od L'Oreal i.. zobaczymy. ;) Może będzie moim ulubieńcem. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to nie jest to szampon dla Ciebie. Zdecydowanie nie :)

      Usuń
  4. Świetnie, że o nim napisałaś, bo widzę, że może się u mnie sprawdzić. Też mam cienkie włosy i używam obecnie szamponu Pharmaceris, który za połowę objętości tego kosztuje tyle samo... Muszę się za tym cudem rozejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że nie warto przepłacać, ale musisz sama wypróbować czy dla Ciebie będzie rzeczywiście odpowiedni :)

      Usuń
  5. Ja pozostanę wierna Babydream z Rossmana. :-) Jest rewelacyjny. :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja dobrze wspominam szampon z serii lopoanowylej od elfa Pharm a też mam cienkie włosy ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 I am Journalist , Blogger