10:03

Delikatne chusteczki do demakijażu Venus

Hej!

Chusteczki do demakijażu przydają się na wyjeździe jak mało co. Butelki z płynami micelarnymi, waciki oczywiście w ogromnych ilościach. Wszystko razem zajmuje dużo miejsca i jest raczej nie poręczne. Dlatego też wymyślono właśnie coś takiego jak chusteczki do demakijażu. I to jeszcze w mniejszej wersji. Właśnie takich potrzebowałam jadąc nad morze. Znalazłam je w Rossmannie przy kosmetykach w wersji mini. Jak się sprawdziły?

Venus Delikatne chusteczki do demakijażu


Od producenta:

Delikatne chusteczki Venus są wzbogacone witaminą E i gliceryną. Zapewniają głębokie oczyszczenie, nawilżenie i odżywienie. Są hipoalergiczne i przeznaczone do wszystkich rodzajów skóry. Nie zawierają alkoholu, dzięki czemu nie podrażniają naskórka.
Opakowanie: 15 chusteczek


Moja opinia:

Opakowanie jest małe, podręczne i na pewno zawsze znajdziemy na niego miejsce. 
Zapach przypomina troszkę chusteczki nawilżane dla dzieci, ale może tylko mi się tak wydaje. Bynajmniej nie przeszkadza mi on. Można powiedzieć, że jest dosyć przyjemny. 

Chusteczki świetnie radzą sobie z demakijażem. Dogłębnie oczyszczają całą twarz pozostawiając uczucie świeżości i komfortu. Wielki plus za to, że skóra po ich użyciu nie lepi się czego wręcz nienawidzę. 

Jeden jedyny minus za to, że aby usunąć makijaż w pełni należy zużyć dwie chusteczki. Nawet przy dosyć delikatnym makijażu. Cóż, ale i tak warto zabrać ze sobą to cudo. Mi jak najbardziej wystarczyło na całą podróż. 


A jakich chusteczek do demakijażu Wy używacie? :)
Czekam na komentarze!

Bisou bisou :*
MS

8 komentarzy:

  1. Ja bardzo lubie chusteczki nawilzajace dla dzieci ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Marka Venus kojarzy mi się głównie z piankami do golenia i maszynkami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też tak się kojarzyła, bo sama mam od nich żel do golenia :)

      Usuń
  3. Doskonała alternatywa dla płynów micelarnych gdy jedziemy na wakacje ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 I am Journalist , Blogger