18:01

Makeup Revolution Blush Now! - róż do policzków

Cześć. Jak tam się trzymacie? U mnie jest nawet ok. Kolokwia jak na razie zaliczam wszystkie. Stres był ogromny, ale już emocje opadają. Dzisiaj wybrałyśmy się na kawę z koleżankami a później zrobiłyśmy sobie takie mini party w studenckim mieszkaniu. Mam nadzieję, że Wam też się jakoś kręci.



Temat dzisiejszego posta to recenzja różu do policzków.

Makeup Revolution Blush Now!


Od producenta:
Róż Now! marki Makeup Revolution to mocno napigmentowany róż, który pasuje do każdego typu urody. Doskonały do wieczorowego makijażu. Wyróżnia się dużą trwałością i mocnym kryciem. Posiada delikatną konsystencję i lekki zapach. Łatwo się nakłada i dobrze współgra z fluidami, pudrami sypkimi i kremami typu BB. Dodaje skórze zdrowego blasku, świeżości i nieskazitelności. Nie uczula. 

Moja opinia:
Róż wypiekany w bardzo fajnym, plastikowym i płaskim opakowaniu. Po raz pierwszy udało mi się kupić taki odpowiedni kolor różu. Idealny. Moja cera jest bardzo jasna, więc wszystkie róże jakie do tej pory stosowałam były zawsze zbyt ciemne dla mnie. Ten jednak jest zupełnie inny. Delikatny, aczkolwiek jeśli chcemy uzyskać mocniejszy efekt to po prostu nakładamy go więcej. Nie osypuje się. Nie rozsypuje na wszystkie strony. Rozprowadza się dobrze zarówno pędzelkiem jak i gąbeczką. Spadł mi kilka razy i nie rozwalił się na małe kawałeczki tak jak to było w przypadku różu z Lovely. Naprawdę polecam go dziewczynom o jasnej karnacji.


Gdzie kupić?
Oczywiście na Goodies.pl za 5,90 zł :)

A Wy jakie róże preferujecie?
Pochwalcie się w komentarzach

Bisou bisou :*
MS

13 komentarzy:

  1. fajny trwały, i jeszcze cena bardzo dobra:)

    OdpowiedzUsuń
  2. W opakowaniu wygląda bardzo ładnie, szkoda, że nie pokazałaś go na policzkach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie nie miałam zdjęć, a zrobić też nie było jak bo światło i aparat nie chciały współgrać :)

      Usuń
  3. Ładniutki :) ja jestem bladolica ;)obecnie mam z wibo

    OdpowiedzUsuń
  4. ja ostatnio wcale nie używam róży :)

    OdpowiedzUsuń
  5. napilabym sie :) zapraszam an rozdanie ZOEVA http://madziakowo.blogspot.com/2015/12/rozdanie-wygraj-paletke-zoeva.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że nie dodałaś zdjęcia, jak róż wygląda na policzkach :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam dokładnie ten sam problem z różami - wszystkie wyglądają na mnie głupio, ten kusi!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 I am Journalist , Blogger