18:50

Wracamy na właściwe tory

Witajcie!
Powoli zaczyna się ów wspaniały czas, jakim są przygotowania do świąt. Uwielbiam święta Bożego Narodzenia. Wiem, że to jeszcze za wcześnie, ale nastrajam się już na te wszystkie przyjemności. Zaczynam szukać prezentów dla chłopaka i na mikołajki klasowe oraz podziwiam te wszystkie świąteczne dekoracje, które pomału pojawiają się w moim mieście. Chyba mogę już tak mówić, skoro mieszkam tutaj od prawie trzech lat.
Wiem, że długa przerwa świąteczna będzie bardziej polegała na powtarzaniu materiału do matury i uzupełnianiu braków, niż porządnym świętowaniu, ale nie szkodzi. Trzeba się trochę poświęcić, bo nie chce mieć całego roku w plecy.
 
Do tego wszystkiego zawężam grono poszukiwań kierunku studiów. Mam już parę wybranych i wiem na 99% gdzie złożę papiery. Zaczynam konkretyzować swoje CHCENIA!
Aaaa w piątek czeka mnie wspaniałe popołudnie z przyjaciółką i poszukiwanie sukienek na studniówkę. Trzymajcie za nas kciuki
 
 
Bisou bisou :*
MS
 

15 komentarzy:

  1. wyszukiwanie prezentów to przyjemne zajęcie:))

    OdpowiedzUsuń
  2. kup coś szałowego i proszę o zdjęcie na blogu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pojawi się ale dopiero po studniówce. Nie chcę na razie pokazywać tej kreacji, w której pójdę :)

      Usuń
  3. I o jakich kierunkach myślisz? :) Może się spotkamy gdzieś hahah:D choć w sumie z tego co pisałaś na blogu to Ty bardziej humanistka chyba jesteś, a ja zdecydowanie ścisłowiec :)
    U mnie już mamy próbne matury w tym tygodniu właśnie też..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taaak zdecydowanie humanistka. Myślę o socjologii i pedagogice :)
      ja dzisiaj pisałam polski ... porażka jakaś... :D

      Usuń
    2. A to ja przeciwne kierunki :D
      Polski był jeszcze w miarę :D Hej! Ja to powinnam mówić o polskim że porażka nie TY :DD Ogólnie postawy wydaje mi się że znośnie :D Gorzej rozszerzenia ;D Jakbyś widziała arkusz z matmy czy chemii :DD

      Usuń
    3. nie chodzi nawet o to że był trudny, tylko pytania były źle sformułowane. nie wiem kto to układał, ale powinien stracić posadę :D

      Usuń
    4. hahha zgadzam sie po wynikach :D - zle nie jest ale tak jak mowisz :D

      Usuń
  4. Ja też już powolutku zaczynam czuć święta :)
    Powodzenia w szukaniu sukienki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę Ci tej radości ze świąt, ja ją już dawno straciłam...

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 I am Journalist , Blogger