19:21

Nowy początek I am Journalist.

Witajcie czytelnicy bloga I am Journalist!
Przepraszam, że spotykamy się właśnie tutaj. Szkoda mi starego bloga, ale cóż zrobić? Próbowałam wszystkiego i siedziałam nad tym całą niedzielę, ale nie udało mi się sprawić, aby moi czytelnicy, którzy obserwują bloga widzieli posty w Liście Czytelniczej. Postanowiłam utworzyć nowy blog. Ciężko będzie stanąć na nogi, ale jakoś dam radę. Starego jeszcze nie usuwam, ale za niedługo to zrobię. Muszę jeszcze poinformować wszystkich, że zmieniłam adres bloga.
Tak, więc wielką PRZEPROWADZKĘ uważam za rozpoczętą!
 
 
bisou bisou :*
MS

18 komentarzy:

  1. To dziwne i szkoda, że nie dało się nic zrobić z poprzednim blogiem... Może poprzenoś stare wpisy tutaj? Szkoda ich, żeby zginęły gdzieś w odmętach internetu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm w zasadzie to świetny pomysł tylko nie wiem za bardzo jak to zrobić. Ciężko jest tak wszystko kopiować :/

      Usuń
  2. Witam na nowym blogu :-) Rzeczywiście na tamtym nie wyświetlały się nowe posty. Szkoda :-(
    Mam nadzieje, ze u mnie tak sie nie 'popsuje', bo nie wyobrazam sobie go usuwac albo zakladac nowego :o
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie znalazłam w Internecie drugiego takiego przypadku, więc myślę, że musiał to być jakiś mój błąd.

      Usuń
  3. Popieram Kasię...jeżeli tylko możesz poprzenoś tutaj poprzednie wpisy ponieważ jest ich szkoda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się, ale nie mam pojęcia jak to zrobić :/

      Usuń
  4. Życzę powodzenia w prowadzaniu nowego bloga :) Zatrzymaj stare posty, szkoda ich usuwać :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze, że się nie poddajesz - to się liczy. Powodzenia ;)
    http://swiat-vindeli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Czasem zmiany są dobre:) Kiedyś gdzieś czytałam o problemie z postami, że nie widzi się nowych postów. Nie pamiętam tylko gdzie i jak to zostało rozwiązane.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda. No ale już przeprowadzkę rozpoczęłam :)

      Usuń
  7. witaj! Sama mocuje się z tym że nie mogę dodać avatarka by był widoczny w obserwatorach. Próbowałam chyba wszystkiego;/
    Wpisów nie musisz przenosić możesz dać link czy odnośnik.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Już dodaję do obserwowanych i czekam na posty :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 I am Journalist , Blogger