20:33

Aromatycznie z YC - Fluffy Towels

Hej! 
Nie ma to jak spokojny wieczór z muzyką i pięknymi zapachami. Rano były zakupy, wprawdzie nie planowane, ale były. A później wybrałyśmy się z mamą na spacer. Jakieś 2 km. Może nie. Ale przynajmniej przewietrzyłam głowę trochę i nabrałam nowych pomysłów. Teraz właśnie odpaliłam wosk z Goodies.pl i napawam się pięknym zapachem...


Yankee Candle Fluffy Towels



Od producenta:

Jest bardzo miękki i puszysty. W chwilę po zimnej kąpieli zapewnia ciepłe ukojenie, a wieczorami – sprawnie zastępujący wszystkie maskotki świata! Pachnący świeżością, chowający w sobie nuty wiatru i ciepłego słońca biały ręcznik swoim zapachem przywodzi na myśl czasy beztroskiego dzieciństwa. Opiekuje się nami troskliwie i odgania wszystkie zmartwienia. A do tego – inspiruje twórców Yankee Candle, którzy wzorując się na jego świeżości stworzyli wosk Fluffy Towels – fantastyczną kompozycję zawierającą w sobie nuty jabłka, lilii, lawendy i świeżych cytrusów.

Moja opinia:

Zapach ten bardzo przypomina mi wosk Clean Cotton. Ma bardzo delikatną nutę, a na pierwszy plan wysuwa się zapach świeżo zrobionego prania. Na sucho w pierwszej kolejności czuć zapach cytrusów. Po odpaleniu jednak ta woń miesza się z delikatną lilią i lawendą. Jabłka niestety nie wyczuwam. 

Aromat Fluffy Towels nie powoduje bólu głowy. Nie jest zbyt ciężki i tłumiący. Myślę, że każdemu przypadłby do gustu. :)


Gdzie kupić?

Goodies.pl za 9 zł. 

A Wy jakie zapachy lubicie? :)

Bisou bisou :*
MS

4 komentarze:

  1. Nie znam tego zapachu. U mnie króluje niezmiennie Wedding Day :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię te woski i chyba nie było by zapachu, który by mi się nie podobał;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak opisałaś ten zapach, że koniecznie muszę zdobyć ten wosk :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię bardzo odkrywać nowe zapachy wosków :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 I am Journalist , Blogger