18:51

Why are you not happy for me?

Marzec to taki piękny miesiąc. Niekoniecznie dla mnie.
Nie miałam dzisiaj pisać. Bardzo entuzjastycznie odpowiedziałyście na wzmiankę o kosmetykach, dlatego też przygotowuję dłuższy post na temat mojej pielęgnacji twarzy i włosów (ale nie będzie nic o kolorówce). Nie chce robić kilku krótkich postów o jednym kosmetyku. Wolę zrobić jeden wpis ale konkretny.
Właściwie nie o tym chciałam pisać. Dzisiaj był pożegnalny kebab. Już wyjaśniam o co chodzi. Moja przyjaciółka K. opuszcza mnie i wyjeżdża na cały miesiąc tam, gdzie diabeł mówi dobranoc. Wcale nie przesadzam. Dlatego też poszłyśmy dzisiaj na pożegnalnego kebaba. Nienawidzę pożegnań. Wiem, że wróci ale to i tak za długo... Rozmowy przez skype to nie to samo co codzienne widywanie się w szkole. Po jej powrocie idziemy na kręgle. Nigdy nie byłam, więc myślę, że to świetny pomysł :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Tak, więc czekajcie na post o kosmetykach, bo na weekendzie powinien się już pojawić :)
 
bisou bisou :*
MS

18 komentarzy:

  1. jejku , kochanie nie płacz , bo zaraz ja będę :* ...

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam, czekamy :-)
    A co do marca, to lubie ten miesiac tylko dlatego, bo mam w nim urodziny ^^ Ale wolalabym, zeby byl juz kwiecien :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. to prawda rozmowa na skype to nie to samo c na żywo...
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. W takim razie zaobserwowałam i czekam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja lubię marzec bo już powoli wita nas wiosna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. no mnie tez opuszcza :(
    ale na kregle ide z wami ! :* Marzena :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cóż. Musimy sobie jakoś same radzić. :)
      Mamy najlepszą ekipę na świecie :*

      Usuń
    2. musimy :)
      najlepsza ekipa ever! :**

      Usuń
    3. :* i pierwszy raz pójdę na kręgle! :)

      Usuń
    4. no ja tak samo ! :* :)

      Usuń
  7. Czasami rozstania też człowiekowi wychodzą na dobre.... miesiąc szybko minie zobaczysz :-)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 I am Journalist , Blogger