17:44

Idź gdziekolwiek chcesz. Po prostu idź.

Witajcie Kochani!
Jestem naprawdę mile zaskoczona waszą reakcją na post o kosmetykach. W najbliższy weekend postaram się stworzyć wpis o produktach do pielęgnacji włosów i ciała. Nie wiem jeszcze jak to będzie wyglądać, ale postaram się robić takie posty jak najczęściej. Nie rezygnuję jednak z prowadzenia bloga o sobie i lifestyl'owego. Powiedzmy, że będzie taki misz - masz. Nie lubię monotonii. 
Dzisiejszy dzień minął bardzo przyjemnie. Po szkole wylądowałam na pizzy z przyjaciółką i jej chłopakiem. W Pizza Hut jest naprawdę smacznie. Szkoda tylko, że była ona naprawdę mała jak na trzy osoby. Muszę jednak przyznać, że była pyszna, na bardzo dobrym cieście. Później szwendaliśmy się po galerii, a ja uświadomiłam sobie, że zrobiła się wiosna i nadal nie mam butów do biegania. W najbliższym czasie będę się musiała za nimi porozglądać. Wiem, że przydadzą się też do jazdy na rowerze. No i jeszcze kurtka wiosenna... Wy też macie tyle wydatków na wiosnę, czy tylko mi się wydaje, że pieniądze uciekają ode mnie w nadzwyczaj szybkim tempie? 
Tak w ogóle polecam wybrać się na długi spacer. Naprawdę warto. Ja wczoraj jeździłam na rowerze i sprawdzałam swoje możliwości, a dzisiaj wracając z pizzy kupiłam bilet na autobus, po czym stwierdziłam, że lepiej się przejść. Bilet mi się przyda w czwartek, a ruch zawsze dobrze robi :) 


PS. Ładny header zrobiłam ? :)

bisou bisou :*
MS

12 komentarzy:

  1. Tak, tak, tak! Czekam na post o kosmetykach do ciała, bo te najbardziej lubię używać :))
    Od jakichś 3 tygodni wracam z pracy na piechotę, to ok. 3,5 km. I już czuję, że moja kondycja ciut się poprawiła.

    OdpowiedzUsuń
  2. No baaaa... Co chwile jakies wydatki. A to nowe ciuchy, a to kosmetyki.. Do tego psuje mi sie telefon i laptop... Ehh ^^
    Bardzo ladny naglowek :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. jak tam wyniki matur? jak wrażenia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak na osobę, która jest na rozszerzeniu z polskiego to podstawowa matura wyszła słabo, ale i tak cieszę się, że zdałam. Niektórzy nie mieli tyle szczęścia :/

      Usuń
  4. Ja w Pizzy Hut uwielbiam Prosciutto & Rukola ;) ja też twierdze, że dobrze jest się przejść :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś spróbuje. Może nawet szybciej niż myślę :)

      Usuń
  5. Aloha, kojarzy mi się z wakacjami, ja chcę wakacje :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Pewnie że ruchu nigdy za wiele ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja już swoje buty do biegania mam :D teraz tylko trzeba zacząć biegać ;-)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 I am Journalist , Blogger