11:16

Rimmel paletka rozświetlająca do twarzy 002 Coral Glow

Hej!

Moja przygoda z konturowaniem rozpoczęła się właściwie nie dawno. Zawsze jakoś się tego bałam i nie umiałam sobie z tym poradzić. Ostatnio jednak postanowiłam się trochę pobawić. Zapraszam na recenzję mojej pierwszej paletki do konturowania!


Rimmel 

paletka rozświetlająca do twarzy 002 Coral Glow



Od producenta:

Konturowanie twarzy jest łatwe!
Paletka pozwalająca na samodzielne wykonanie makijażu konturującego twarz.
Składa się z trzech części – rozświetlacza, bronzera i różu. Należy jej używać w trzech krokach:
1. ROZŚWIETLANIE
2. KONTUROWANIE
3. RÓŻ


Technologia cream-to-powder pozwala na łatwą i bezproblemową aplikację!



Moja opinia:

Paletka w moim odczuciu jest wręcz idealna do nauki konturowania. Sama dopiero na niej się uczyłam, więc wiem co mówię (piszę). Wiele blogerek określa ją za zbyt mało wyrazistą. W moim odczuciu jest w sam raz. 
1. Rozświetlacz:
Wspaniałe delikatne rozświetlenie. Nie lubię mocnego świecenia się z powodu przetłuszczającej się skóry, ale takiego subtelnego blasku nie odmówię. Można powiedzieć, że skóra delikatnie mieni się a nie świeci. Mi ten efekt bardzo odpowiada. 
2. Bronzer:
Ma w sobie delikatne drobinki, które się mienią ale tylko na paletce. Na twarzy zupełnie tego nie widać. I dobrze. Jest dość delikatny, ale kontur można bardzo łatwo budować. Jeśli będziecie potrzebowały mocniejszego koloru to łatwo go uzyskacie. Chyba, że jesteście delikatne i nie potrzebujecie ostrych kolorów to ten bronzer też się sprawdzi. 
3. Róż:
Ja mam paletkę z dosyć ciepłym kolorem różu. Takim koralowym. Druga paleta ma raczej chłodny odcień różu. O dziwo ten pierwszy kolor zdecydowanie lepiej do mnie pasuje. Pięknie podkreśla kości policzkowe a intensywność koloru można budować.

Podsumowując  naprawdę polecam ten produkt osobom, które dopiero zaczynają przygodę z konturowaniem :)




Cena:

Rossmann 37.99 zł 
(na promocji -49% jest prawdziwą okazją)


A Wy czego używacie do konturowania? :)

Bisou bisou :*
MS

4 komentarze:

  1. Muszę przyznać, że też niedawno zaczęłam przygodę z wszelkimi kosmetykami do konturowania, więc ta paletka wydaje się idealna dla takiego 'laika' jak ja :) Zwłaszcza, że w jednej paletce mamy od razu 3 produkty - nie lubię sama kupować kolejnego pojedynczego różu np., bo mam wrażenie, że będzie tylko leżał i zbierał kurz :D

    OdpowiedzUsuń
  2. A mnie jakoś nie kusi ;) Jestem zwolenniczką kupowania oddzielnych produktów ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czaiłam się na tę paletkę, ale mam już tyle kosmetyków, że muszę je zacząć wyrzucać. No ale te kolory są przecudne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam od dłuższego czasu ochotę na ten zestaw :) Może na promocji ją upoluję :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 I am Journalist , Blogger