19:27

Jesienne rozważania na bzdurne tematy

Hej :)


Wszystko szybko się zmienia. Za niedługo rozpoczynam nowy rozdział w moim życiu o czym zbytnio nie myślę, bo pojawiły się nowe komplikacje. Ale wiem, że wszystko jest tak jak być powinno. W końcu wiem co chcę robić i jestem w 100% zdeterminowana aby to osiągnąć. Nie wiem tylko jak wypadną mi zajęcia ale modlę się w duchu o jeden dzień wolny i o jakiś normalny harmonogram. Wiem jednak, że w życiu nie jest wcale tak jakbyśmy chcieli aby było. Wszystko jednak idzie w dobry kierunku.

Jak już widzieliście na moim blogu zakończyło się pierwsze rozdanie a ja nie mogę się z tego otrząsnąć. Nie miałam pojęcia, że to jest aż tak fajne. Wiem, wiem. Bloggerki w ten sposób zdobywają obserwatorów. Muszę Wam się jednak przyznać, że odwiedziłam kilka blogów i zaczęłam je regularnie komentować (oczywiście o ile czas mi na to pozwala). Tyle wspaniałych dziewczyn, notek, recenzji, uwag odnośnie życia. Nie myślałam, że mogę zdobyć tak miłe doświadczenie dzięki małemu rozdaniu. Oczywiście przesyłka już została wysłana do zwyciężczyni bezpośrednio ze sklepu i mam nadzieję, że szybko do niej dotrze. Nie mogę się już doczekać, aż zrobię kolejne rozdanie :)


Chaos, który zapanował na moim blogu wraz z jesienią wcale mi się nie spodobał. Te żółte i czerwone liście na headerze tak bardzo przykuwające uwagę mnie jakoś rozpraszały. Nie wiem dlaczego ale nie mogłam się w tym odnaleźć. Postanowiłam uciec w troszkę bardziej stonowane kolory. Wprawdzie jedna kulka jest wyżej a druga niżej, ale zauważyłam to dopiero po przerobieniu napisu a nie miałam czasu tego poprawić. Mam nadzieję, że takie coś Wam się spodoba. Mi zdecydowanie bardziej odpowiada taki porządek :)

Miłego wieczoru :)

Bisou bisou :*
MS

14 komentarzy:

  1. O wiele "czyściej" się zrobiło :)
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że wiesz, co chcesz robić. Ja po części nadal tkwię w jednym punkcie :)
    Mogę Cię prosić o kliknięcie w link u mnie w najnowszym poście?
    Będę Ci bardzo wdzięczna :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znajdzie swoją drogę na pewno :)
      Oczywiście, że kliknę :)

      Usuń
  3. Piękne jesienne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam kawę, a jesień to pora roku, gdy piję jej 2 razy więcej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A u mnie jesień to pora roku gdzie tylko wtedy piję kawę :)

      Usuń
  5. Śliczne zdjęcia jesienne ♥ Kocham jesień :D
    Powiem szczerze, że teraz blog wygląda dużo ładniej... Spokojniej, jeśli mogę to tak określić :)

    Mój Blog - Klik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Cieszę się, że Ci się podoba :)

      Usuń
  6. Super! <3
    Może wspólna obserwacja? :) Daj znać u mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 I am Journalist , Blogger