15:06

Zainspiruj mnie - Instagram

Hej!

Wszystko tak pędzi i pędzi do przodu. Zanim się obejrzę miną wakacje, nadejdzie październik i stanę się studentką. A przecież dopiero była matura... Wielkie lamenty na temat tego czy zdam czy też nie. Na szczęście wszystko się udało, egzamin praktyczny na pedagogikę też zdałam, papiery już zaniosłam i zostałam przyjęta. 

Na wakacjach głównie zajmuję się remontami (bo to że jeden się skończył to wcale nie oznacza, że następne nie mogą się zacząć), szukaniem sportowych inspiracji na Instagramie i ciągłym przepisywaniem przepisów do mojej książki kucharskiej. No i oczywiście staram się ćwiczyć, zdrowiej odżywiać. Coraz częściej wchodzę na bloga i nawet ostatnio pojawiło się kilka zmian :)

A dzisiaj chciałabym Was zapoznać z moim Instagram'em, bo chyba dawno tego nie robiłam :)














Bisou bisou :*
MS

10 komentarzy:

  1. Na jakim to koncercie byłaś? :)

    Gratuluje dostania się na studia :* Pytałam wcześniej, ale chyba nie odp :) ja idę na politechnikę, chociaż i na uniwerek się dostałam. Ale wizyta i składanie papierów tam skutecznie zniechęciły mnie do wyboru ich uczelni. Zero organizacji i wgl. szkoda gadac :DD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Golec uOrkiestra :)
      Możliwe, że nie zauważyłam. Od razu przepraszam. A co do tego składania papierów to gdyby nie to, że na inną uczelnię po prostu nie złożyłam swojej kandydatury to pewnie nie wybrałabym Uniwerku w Rzeszowie. Organizacja fatalna. No ale jak już się wybrało te wymarzone studia to trzeba się poświęcić.

      A Ty na co idziesz na Politechnikę? :)

      Usuń
    2. Masz jakiegoś blogowego maila może? :) Lepiej chyba byłoby tak pisać :P Jak nie to odp Ci tutaj, ale wolałabym na pocztę :)

      Usuń
  2. Gratuluję, że się dostałaś! :D A zdjęcia super :)
    http://loveecosmetics.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie! moje gratulacje a jaka to pedagogika?
    ja Ciebie jeszcze nie mam na insta...muszę to nadrobić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wczesnoszkolna i przedszkolna :)
      Koniecznie mnie dodaj, ja Cb też chętnie dodam Sisi! :)

      Usuń

Copyright © 2016 I am Journalist , Blogger