14:16

Robi się zbyt nudno

Nastał na tym blogu taki smutny okres, z takiego powodu iż autorce nic się nie chce. A może to ten uporczywy brak czasu? W roku szkolnym myślałam, że na wakacjach nadrobię blogowe zaległości i jakoś to się wszystko ułoży. Niestety nie jest tak kolorowo jak mogłoby się wydawać. Niby wakacje spędzam w domu. Kompletnie nigdzie nie wyjeżdżam, a jakoś tak nie mogę się z niczym wyrobić. W tamtym roku codziennie jeździłam na rowerze, a teraz? Jak raz na jakiś czas gdzieś się ruszę to jest naprawdę szok. Do Rzeszowa jeżdżę po kilka razy w tygodniu, żeby załatwiać swoje sprawy, przez co też nic nie mogę zbytnio rozplanować. Zwykły wypad na zakupy z przyjaciółką jest dla mnie ogromnym wyzwaniem. A w tym całym rozgardiaszu trzeba jeszcze znaleźć czas dla chłopaka.
 
Albo ja się robię stara, albo te zegarki za szybko się kręcą.
 
Dopiero co rozpoczynały się wakacje... Kiedy to było. Można powiedzieć, że miesiąc temu. A ja dalej jestem w jednym martwym punkcie.


bisou bisou :*
MS

18 komentarzy:

  1. kochana czas pędzi szybko, nic na to nie poradzimy ;)
    chociaż może jakaś lepsza organizacja i wszystko ruszy do przodu? trzymam kciuki :)
    buziak

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba tak trzeba będzie zrobić: zorganizować się :)

      Usuń
  2. Trzy tygodnie stracone ale jeszcze ile zostało, na pewno wiele się jeszcze fajnego wydarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Będzie dobrze : D . Ja w te wakacje też nic nadzwyczajnego nie robię : D . Pozdrawiam i życzę miłego dnia !
    + Obserwacja ? , daj znać u mnie : lublins.blogspot.com .

    OdpowiedzUsuń
  4. ja to caly czas leniuchuje :P
    http://eveline-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. szybkiupływ czasu znaczy że dużo się dzieje lub / i jest fajnie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie się też ostatnio nic nie chcę, ale tłumaczę sobie to tym, że fakcje są od odpoczynku :(
    ✰ blog

    OdpowiedzUsuń
  7. mam to samo, na nic nie mam czasu, a w sumie nic takiego nie robie ..

    OdpowiedzUsuń
  8. Też myślałam, że w wakacje będę więcej pisać, a tu proszę ;)

    Co powiesz na wspólną obserwację? Ja już obserwuję! ;)
    http://codzia-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie zwykle jest tak, że im więcej mam do zrobienia tym bardziej jestem zorganizowana. ...

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 I am Journalist , Blogger