14:22

Inspirations are everywhere. See it.

Witajcie :)

Niedziela to taki dzień, kiedy odpoczywamy i za bardzo nic nam się nie chce. Przynajmniej ze mną tak jest. Dzień mija jakoś inaczej niż zwykle. Mamy czas na zrelaksowanie się i oddanie wyłącznie przyjemnościom. Postanowiłam umilić Wam ten, jakże słodki czas. Sama jakoś planów na po południe nie mam ale nie zdziwię się jeśli wyląduję na rowerku czy na spacerze :)

Tak, więc zapraszam do relaksowania się i życzę miłej niedzieli :)
 
Irlandzki ksiądz, który na ślubie śpiewa swoją wersję piosenki "Hallelujah"
 
Bruno Mars - Marry you + oświadczyny w Disnayland



 

bisou bisou :*

MS

17 komentarzy:

  1. Przeglądam w poniedziałek i czuję się zainspirowana na cały tydzień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że mogłam dać Ci trochę pozytywnej energii :)

      Usuń
  2. ten ksiądz jest niesamowity, aż łzy same napływają do oczu
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trzy razy słuchałam tego bez przerwy w niedzielę tak mi się spodobało :)

      Usuń
  3. u nas też niedziela była leniwa i słodka :)))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Youtube właśnie dla mnie jest taką skarbnicą inspiracji ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czasami warto poświęcić chwilkę na takie przeszukiwanie YouTube :D

      Usuń
  5. Oświadczyny i śpiew - i od razu robi się ciepło na serduchu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ksiądz podbił moje serce zdecydowanie :))) a zaręczyny bardzo oryginalne tylko szkoda, że dużo osób już skopiowało ten pomysł :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niby tak, ale to mój ulubiony filmik jeśli chodzi o tego typu akcje :)

      Usuń
  7. Jest i ten ksiądz;d
    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne wpisy z chęcia obserwuję i zapraszam też do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 I am Journalist , Blogger